Optimaliseren2018-10-09T17:25:26+00:00

OPTIMALISEREN

Hoe verhoog ik mijn online conversie?

Marketing automation ondersteunt dit proces maximaal dankzij een schat aan campagnedata.

Key performance indicatoren

Marketing automation meet op twee niveaus jouw campagne performance:

  1. Op individuele onderdelen van jouw campagne
  2. En op de output van jouw campagne

Het draait natuurlijk om aantallen en percentages geconverteerde leads. Hiermee berekent het systeem jouw return on investment. Maar verbetering is alleen mogelijk als je weet waar de pijnpunten liggen. Gedegen data analyse gecombineerd met gerichte A/B test-scenario’s zijn de sleutels voor conversie verhoging.

Wil je meer weten, lees ons artikel Marketing automation KPI’s in aktie.

Marketing automation rollen

Marketing automation vereist nieuwe kennis en vaardigheden die samen komen in drie rollen:

  • De campagne manager
  • De content specialist
  • De marketing automation systeembeheerder

Heb jij jouw marketing automation team al op orde? Digital dialog kan jouw marketing automation bezetting tijdelijk aanvullen. Want wij vinden het belangrijk dat jij deze taken zo snel als mogelijk zelfstandig overneemt.

Dit verzorgt Digital Dialog voor jou

  • Ondersteuning conversie optimalisatie

Wat krijg ik hiervoor

  •  Marketing automation consultant op detacheringsbasis

Wat kost dit

  • € 90,= per uur

Dit verzorgt Digital Dialog voor jou

  • Strippenkaart

Wat krijg ik hiervoor

  • 10 uur remote support

Wat kost dit

  • € 85,= per uur

Dit verzorgt Digital Dialog voor jou

  • Retainer

Wat krijg ik hiervoor

  • Bij aanvang vastgestelde diensten, binnen een overeengekomen periode

Wat kost dit

  • € 80,= per uur

Vraag vrijblijvend een offerte bij ons aan, of bel 06-81021734