ONDERZOEKEN

Hoe ziet de aankoopreis van mijn klanten eruit?

Zonder deze vitale informatie wordt jouw marketing automation project een goed-bedoelde gok.

Buyer Journey onderzoek

Digital dialog onderzoekt aankoop reizen met behulp van buyer personas.

Hoe wij dat voor jou doen:

Door het afnemen van interviews analyseren wij aankoopgedrag: Naar welke informatie zoeken jouw leads, hoe doen ze dat en in welke context gebeurt dit?

Het eindresultaat is een een gevalideerd content plan voor jouw eerste marketing automation campagne. Deze werkwijze staat beschreven in ons artikel Buyer journey onderzoek pays off

De Buyer Journey light

Ben je wat pragmatischer ingesteld, lees dan over de voor- en nadelen van onze light aanpak in het artikel Buyer journey onderzoek light.

Zelfstandig aan de slag

In onze kennisbank vind je een volledige handleiding van de onderzoeksfase.

Dit verzorgt Digital Dialog voor jou

  • Een Buyer Journey onderzoek

Wat krijg ik hiervoor

  • Buyer Persona workshop
  • Klant interviews
  • Buyer Persona profiel
  • Storytelling Buyer Persona
  • Poster Buyer Persona
  • Buyer Journey
  • Content plan

Wat kost dit

  • vanaf € 3.500,=

Dit verzorgt Digital Dialog voor jou

  • Een Buyer Journey light onderzoek

Wat krijg ik hiervoor

  • Buyer Persona workshop
  • Klantvragen lijsten
  • Poster Buyer Persona
  • Buyer Journey
  • Contentplan

Wat kost dit

  • vanaf € 1.750,=

Dit verzorgt Digital Dialog voor jou

  • M.A. onderzoek op locatie

Wat krijg ik hiervoor

  • Detachering marketing automation consultant

Wat kost dit

  • € 90,= per uur

Vraag vrijblijvend een offerte bij ons aan, of bel 06-81021734